Facebook Ads bannere

Rigtig mange annoncører benytter sociale medier til at få deres budskab ud til de ønskede modtagere. Det er der mange gode grunde til. Facebook er stadigvæk det suverænt mest populære sociale medie i Danmark, og derfor er der rigtig gode muligheder for at få success med banneranoncer på platformen.

I forhold til andre hjemmesider, bruger vi mere tid på sociale medier. Dermed er der også mere tid til at målgruppen får øje på jeres annoncer. Samtidig kender Facebook som bekendt os brugere ganske godt. Det betyder, at I som annoncører har muligheder for at målrette jeres budskaber meget præcist efter målgruppen.

Der findes en række forskellige annonceringsmuligheder på Facebook. Hvad enten jeres banner skal benyttes til retargeting, dynamisk produktvisning eller noget helt tredje, så er der ingen tvivl om, at Facebook er en stærk annonceringsplatform, hvor man med de rette forberedelser kan få succes med bannerannoncer. Det er dog vigtigt, at man i bannernes design tager højde for, hvilken annonceringsform der er tale om samt annonceringens formål.

Annoncering med bannerannoncer på Facebook er forholdsvis let at gå til. At få det optimale ud af annoncer er dog en anden sag, og her kan vi ud fra vores erfaring på området være behjælpelige med at sikre, at I får mest muligt ud af jeres annoncekroner.

Få et uforpligtende tilbud ved at udfylde nedenstående formular